CUBALAH MAIN.... BEST!!!!

19 Ogos 2010

HIDUP SEMULA

Assalamualaikum...... dh brape minggu ntah x update ni... nk kata x dek masa bukak fb bleh plak.. haha. Sebnarnya mls. Rasanya blum terlambat lagi nk ucapkan Selamat Berpuasa kpd semua umat Islam di Malaysia... Ucap selamat hari raya rasanya x sesuai lagi masa ni.

Biasanya bila nak raya ni kan (belum abis setengah bulan puasa dah nk cite psal raya)... kita ni (murid2 skdkm tahun6) selalu main2 balas kad raya. Ye! mmg ade dah skarang ni sms fb emel n sebagainya tp rasa mcm x best tau sbb klu kad raya ni leh simpan kenang kenangan. ni klu setakat anta emel nnt delete.. x gitu kan?

Tp belum lagi tiba masanya... kad raya pon belum nmpak batang hidung lagi.(kad raya ade batang hidung ke?) Apa2 lah kan. Jd diharap kwn2ku semua bersabarlah ye untk terima kad raya drpd Mardhiah. Be patient ok?

Ok kita tukar topik plak lah.. Semenjak 10 menjak ni kan... kita tgok dh ramai mrid2 yg kat skolah ni ade fb. ari tu tahun 6 mula2 ditubuhkan hanya 3 org.. skarang dah 7 orang... itu yg kita tahu, yg merahsiakan fb diaowg (tuk tujuan tetentu)tu x tahu lagi.

Bile dah add mengeadd nikan, mula peperangan gambar.. bukan ambik gambar jadikan peluru tembak.. ini lebih kurang cam perli mmperli.. ade lah kan yg jeles ni ejek gmbar kucing. Org xdek kucinglah katakan. hah! Yg mengejek ni gambar naruto & sasuke. Lagilah teruk kan. Tp yg sasuke ni dah tukar gambar. gmbar cam nk terbang ke ape tah. hmmm biarlah diaowg tuh.....

Ha. ade satu berita. Guru Besar dah pindah... tadi majlis perpisahan dia. Hmm... lama gak lah ucapan,persembahan,penyampaian hadiah... sampai pkul 10pagi... kebahagian dalam perpisahannnnnn

Okla byeeeeeeeeee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

K0mEn...