CUBALAH MAIN.... BEST!!!!

31 Julai 2010

SELANGOR JUARA LIGA SUPER



Assalamualaikum... nmpaknya Selangor ialah juara liga super tahun ni dua kali berturut-turut. Gol Amirul hadi zainal yg pertama tu nmpak senang je masuk. Dia tanduk perlahan je. Tapi yelah nk wat camne. Selangor mmg hebat. Gol kedua penalti confem masuk la.Klu x masuk xtaulaaa. Tapi walau mcm mana pon,Terengganu ttp hebat juga. Penjaga gol Sarbinee Allawee tgok mmg bagus. Byk percubaan Selangor yg dia dpt tangkap...


Walaupun N9 x menang tp tahniah sbb 5-0 kalahkan Pahang.. Hebat apa? Jadi skarang ni N9 kat tempat ke5.. Tercapai jugalah hajat Wan Jamak nak duduk kat tempat Top5. Mmg xsangka la kan 5-0. Ish3 entahla x tau ngan pahang ni apa dah jadi..


Tp macam mana pon tahniah kat Selangor .ikhlas ni. hahaha. N9 ada 1lagi perlawanan.tp ttp tempat ke5.xleh turun xleh naik. ok sampai sini je. bye

15 Julai 2010

CATATAN HARI INI

Assalamualaikum... nmpaknye canang2 dah abis. DAN........keputusannya???
Huhu... sama cam canang1 4A 1B. Tp dulu math ygB dan sains yg paling tinngi.. Tp skarang sains B math plak paling tinggi.. geramnye
Knplah x dapat2 5A.Entahlah. Tp ckgu kata nnti ade satu gi percubaan. Mmgla tp rase cam susah n frust tau sbb penat jew bace buku,wat latihan sume wat zoom a lah... jd rase cam xbergunalah kan.. Tp kite akan berusaha jugaklah tuk dapat 5A pra upsr nanti.. but xdek lah excited sgt cam mula2 nk canang 1 ari tu..
ok. kite lupakan cite canang tu dulu.. ari ni ade banyak perkara nak tulis. ok yg kedua worlcup pown dah abis kan. tp bola ttp ade liga super n liga perdana. nk cakap pasal liga super

N9 sok akan lawan dgn Perak.. huuu arap2 menang lah!



Sbb skarang ni N9 tempat ke7.. Perak kat bwah2 tu.. Xkan la xleh menang malu jer tau. Menang 9 kali kalah pown 9 kali.. he sungguh hebat kan? 9-9-9 hwahahahha. Yg penting ttp sokong N9 selama-lamanya. yewla nama pown orang nogori.. msti sokong negeri sendiri....
Dan yg ketiga nak cakap pasal Manchester United, Chealsea dan bendera Englad. Bukan nk cakap pasal negara tu pemain ke jurulatih ke menang kalah ke.... anti mu ke bukan! tidak2x
Nak cakap pasal org (islam) peminat 3-3 yg pakai baju ade gambar ni..


Ok cube tengok tul2.. xkan x prasan. gambar pe kat tgh2 tu?Yg benda merah tu ape n ape yg die pegang? Rupe cam ape tu? xyahla cakap sbb xkan x tahu kot.. kalau tahu cube fikir sanggup ke kite pakai baju gambar ni? boleh ke? xpe ke? x salah ke?

Ini pon... boleh ke ? xsalah jadi peminat pasukan bola sepak ni (aq pon minat chealsea tp xde baju gambar ni)... tapi kena pikir dari hujung rambut ke hujung kaki. gambar die bentuk die dan sebagainya.

Ini yg paling terang sekali.. tp ade jugak org Islam pakai baju ade gambar ni. x mustahil ade yg x kesah bab bab ni..
Jadi kita kena fikir dulu seblum wat sesuatu.. jgn main sedap jek. x bule x bule. Cam kite ckp tadi minat pasukan tu xpe.. bagi sokongan ke.. xpelah.. tp pikir dulu.. Sbenarnya seblum ni kite pown x prasan. tp masa blaja agama tajuk syirik ari tu ade terkeluar soalan 'ustazah, boleh ke pakai baju yg ade gambar mu kat baju tu' ni drpd budak lelaki yg minat kat mu lah ni.. pastu ustazah cakap la kan sanggup ke kite pakai baju tu? Allah x marah ke? Bukan syirik ke?
Kite ni x brapa tau la.Cume menyampaikan aje.. ingat mengingati sesama Islam... kan? seblum tu minta maaf kalu ade yg terasa or tersalah cakap... Wallahualam
Dan yg terakhir nk bagi award kat
Ni je yg sempat cari.. ok jemput2 ambik k?
GlitterFly.com-
Ok bye!!!!!!!!!!!!!!!!!



12 Julai 2010

SPAIN JUARA!!!


Assalamulaikum... ye ye!! Spain is the winner!!! hahaha... tp tu pown masa tambahan... 1-0.. Tp xpewlah janji menang! Kan? kan? kan? Nmpaknye mmg betol ramalan mr paul tukan? tp kita xleh caye sgt sbb tu dah kira syirik... n yg burung tu nmpaknye ...........................

Kecian kat burung tu.. ntah2 dah kena goreng kat tuan die.. ntahla yela. haiwan yg diaowg suruh ramal! ish3 ...ok nampaknye dah abis dah worlcup.
.....Dan ini adalah antara pemain pilihan.....


ok byeeeeeeeeee

08 Julai 2010

STAR STARA SATAR???










ABIS DAH


Assalamualaikum..... ye!!! abis dah canang 2..

Jadual Canang 2..

Dpatlah rehat skit kan. tp belum medeka lagi.. 2bulan lagi.. ok. canang 2 boleh dikatakan 3xS .
Tau knp?
tu ialah xSenang Xsusah Xsederhana .. Abis tu ape klu 3 3 x?
Hm... Entahlah.. Sbb ade yg senang ade yg susah gak. tapi rasenye yg paling susajh ialah sains. Yg paling senang math paper2 kot.. bm pemahaman susah gak..
Tp xpew sok mesti dapat kertas math bm sn. kite tgok lah nnti. he3..


Ni kertas math 1



Tetapiiiiii dlm pd tu sedih sbb jerman kalah!!! aduh.. brazil argentina jerman sume kalah. xtaulah nk pilih belanda 0r sepanyol... Tp hmmmmm Pilih Sepanyol lah.... Sbb pe?
Sbbbbbbb..................




SEpanyol diramal menang fifa 2o1o tahun ni...............

Soalan:
Knp org suke bola?

Jwpan:
www.ikankolidarinogori.webs.com

Ok bye/\....