CUBALAH MAIN.... BEST!!!!

11 Jun 2011

ESOK DAH NAK BALIK!!

         Assalamualaikum.... huhuhu sedihnyee.. esok dah nak balik asrama dah.. rasa cam baru je cuti. dah kena balik..cepatnya masa berlalu. so lepas ni kena kemas2 dan buat persediaan apa yang patut.. heee,,, tak bestnya!! Lepas ni ntah bila lagi boleh bukak internet.. 2 minggu lagilah nampaknyaaaaaa....


03 Jun 2011

CATATAN MASA CUTI..

            
        Assalamualaikum.... apa khabar?? Selamat bercuti!!! walaupun dah seminggu berlalu.. sebenarnya x bercadang pun nak update blog nie... tapi oleh sebab kak shida suruh so kita update jugak lah nampaknya.. hohohoooo. Kerja rumah banyak lagi ni.. aduh!!!

      Sebenarnya x idea pon nak tulis apewww.. puas tadi dok memerah otak.hehehe. Oppppsss..  ade sesuatu yg akan dijadikan mangsa di depan mata! nak tau ape? dia kecik je tapi gemok! comel dan bernafas! tapi.... dia tengah tido!! x pelah kacau skejap.. SOORRY GEMOK!!!!!!





tido jerr... xdek keje lain ker


mungkin mengalami sedikit kekejangan sebab dikejutkan drpd tido

ha!!!!! terkejut

....??????????????.....

jbvdujvduivvk kkjhvsu!!!!

sedapnya tido atas tilam...

last season...