CUBALAH MAIN.... BEST!!!!

31 Julai 2010

SELANGOR JUARA LIGA SUPER



Assalamualaikum... nmpaknya Selangor ialah juara liga super tahun ni dua kali berturut-turut. Gol Amirul hadi zainal yg pertama tu nmpak senang je masuk. Dia tanduk perlahan je. Tapi yelah nk wat camne. Selangor mmg hebat. Gol kedua penalti confem masuk la.Klu x masuk xtaulaaa. Tapi walau mcm mana pon,Terengganu ttp hebat juga. Penjaga gol Sarbinee Allawee tgok mmg bagus. Byk percubaan Selangor yg dia dpt tangkap...


Walaupun N9 x menang tp tahniah sbb 5-0 kalahkan Pahang.. Hebat apa? Jadi skarang ni N9 kat tempat ke5.. Tercapai jugalah hajat Wan Jamak nak duduk kat tempat Top5. Mmg xsangka la kan 5-0. Ish3 entahla x tau ngan pahang ni apa dah jadi..


Tp macam mana pon tahniah kat Selangor .ikhlas ni. hahaha. N9 ada 1lagi perlawanan.tp ttp tempat ke5.xleh turun xleh naik. ok sampai sini je. bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

K0mEn...