CUBALAH MAIN.... BEST!!!!

13 Jun 2010

HARI ISNIN...

Assalamualaikum. huh alhamdulillah... baru abis makan.. lauk sambal ikan sembilang n sayur bayam.. ikan sembilang is my favourite!!! yummy... makan bayam plak bule jadi popeye the sailor man.. tut tut!!! he3..dah lama x berentry dlm blog ni...entahlah rasa cam mals lah plak.... pukul 11 30 tadi baru balik dr klas tambahan.. tadi ialah sains. sok lak bengkel sains. cikgu tuisyen kite gak yg datang. hmm ari rabu bengkel bm xtau lah cikgu dr mana datang..

OK.. sebenarnya ari ni nak cite pasal lagu Kebahagian Dalam Perpisahan.. taukan lagu Shahir yg skarang ni selalu dimainkan di stesen2 radio kite kan.. sebenarnya kite pon suke lagu tu... sbb tu nk wat entry pasal lagu ni.. he3 bestkan lagu tu? meh kite dengar e....



Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerana lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta pasti

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Usah titis airmata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam tapi hanya berdiam
Kerana cuba menafi realiti

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Kebahagian Dalam Perpisahan.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

K0mEn...