CUBALAH MAIN.... BEST!!!!

06 Jun 2010

HAPPY HOLIDAY!!

Assalamualaikum..... apa khabar semua??? sihat?? alhamdulillah... hari ni kite nak bagi award kat beberapa rakan blogger kite... kalau besanya bagi award tuk cute blog,nice blog,creatuve blog n sebagainya... ha yg ni lain sikit la.. he3 tukar selera. kite nk bagi kat rakan2 yg pernah bagi award kat kite lah kan... cam kenang jasa... he he he.. award ni bernama HAPPY HOLIDAY!! yg dibawakan khas untuk anda oleh ana mardhiah... ceh!! cam dj radio lah pulak.... ha3 ok. kpd yg tesenarai ni ambil lah ye award yg x seberapa ni e.. yela wat sendiri... hu3 ambil3 jgn malu....

Dan kpd yg lain juga.. yg membaca blog mardhiah ni diucapkan selamat bercuti juga.. xkisahlah pergi mana2 pon. tp jgn lupa beli buah tangan tuk kawan2 gak! mcm nazira balik kelantan n thailand tp habuk pon x dapat... cite kat kwn2 bukan main best gi... hmm... nazira jgn marah tao! gurau je...

Hmm... sebelum terlupa semalam kite ade sms elien... kawan lama yg dah berpindah ke bentong ari 2.. die kate die balik kampung... yelah dah lama x balik kan... he3..kpd elien selamat pulang ke kampung!! dan jgn lupa balik sekolah balik... hahahhahaha

ini senarai nye ye iaitu seramai 6 org yg bertuah......

kina
fateen
fara myra
hafiza suraya
unniesya
iqa


GlitterFly.com - Customize and Share your images

ini untuk mereka2 tu e...
tahniah!

ambiklah e 'award'$ yg x seberapa ni..... bye!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

K0mEn...