CUBALAH MAIN.... BEST!!!!

27 Mei 2010

ENTRY HARI JUMAAT

Assalamualaikum... baru abis jln2 kat blog org tadi... huh.. lega sket he3.. sambil2 dgr radio klasik nasional yg memperdengarkan lagu2 lama yg pernah & yg x pernah dengar bukak ternet ni.... Pd hari Jumaat ni mcm biasalah org2 lelaki bersiap2 tuk pergi kerumah Allah masjidlah!!!.. Sembahyang Jumaat !! kite ni plak x de wat pe2... wat dek jela kan... nk tengok TV x dek cite2 best. huhhhh boringnye...

Cuti 3 ari tp ckg x deplak bagi kerja rumah.. cume bm je cikgu Naza bagi.. 2pon xbanyak... bukan nak minx tapi... sbenarnya suke gak... x de kerja rumah... he3.... Ha! ari tu baru je ari terbuka tuk ibu bapa dtg skolah jumpa ckg ambik rekod profil anak masing3.. mcm2 keputusan ade... tp ari 2 kite gmbira sgt2!! sbb dpt no1...

Rasenye dr tahun1 x pernah pulak klah drpd dpt no1 niplak..he3.. bukan nak blagak tp bangga lah kan sbb xde sape leh kalahkan kite ni... Walaupe pon nak ucapkan tahniah kat kwn2 yg dpt no 10 keatas... no 2 aidid mmg dh agak dah ni.. no3 ct okla...4 aida syafiza hmmm ade gak peningkatan kat aida ni tahniah2.. 5 zakwan hmmm no komen..

6 Maria kwn baikku yg menyimpan byk rahsia aq.. tp aq ade gak simpan rahsia die..kan maria?? tahniah maria!!! 7 maizatul... hu! tahniah2 usaha lagi tuk dapat no6 plak k?? 8 muhaimin no komen!! 9 shaun"jealous kan" he3 yg ni mmg meningkat naik!! mcm suhu air menggelegak.. sebelum ni die dpt no belas2 je... fuyooo cayalah shaun!! dan 10 khairuddin "abang khairuddin kpd adik anies" he3. jgn marah!! hmm oklah 2 no 10 tahniah!!!

x terang sangat

nampak x??? he3

4A 1B... hmmm

Kpd yg lain jgn risau!! usaha lagi pd canang 2 dan ujian bulan ogos nnti k???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

K0mEn...